I vår blogg finner du kundreferenser, inspiration om framtidens städning och kunskap om hur du kan utveckla dina rengöringsprocesser och städleveranser.

CleanPilot Value skapar värde för kunden
Branschens bästa kundportal för full översikt över realtidsdata, tvåvägskommunikation, optimering av arbetet och beställningsfunktionalitet

Varför CleanPilot Value?

Digital kundportal för leveranser

Kontinuerlig dokumentation och datainsamling

Ritningsbaserade leveransöversikter
.png?width=1079&quality=high)
Dokumentation i realtid

Trygg leverans och transparent information
.png?width=1079&quality=high)
Tvåvägskommunikation

Extrabeställningar i leveranser och samarbeten

On demand-rapportering

Mer service för pengarna
Med data och insikter i realtid och tvåvägskommunikation säkerställs optimering genom hela leveransprocessen.
Branschens bästa kundportal
Med facit i hand kan kunden vidta åtgärder för att förbättra och optimera pågående samarbeten och beräkna framtida anbud med bättre precision.
CleanPilots Value anpassas efter kundens behov av kontroll, insikter och förbättringar. Portalens rapporter gör det enkelt att samla insikter under det pågående arbetet, medan dashboard-funktionen ger kontinuerliga uppdateringar om pågående leveranser.

CleanPilot Value skapar flexibilitet och transparens mellan kund och leverantör
Direktkommunikation mellan kund och leverantör gör hela verksamheten och alla processer smidigare.
I CleanPilot Value kan du dessutom beställa extra rengöring och följa arbetet i realtid. Lokalvårdaren loggar arbetet i CleanPilot Go och kunden kan sedan analysera och optimera städningen inför framtida leveranser.

Ressurssidor
-
Blogg
Har du frågor?
Våra experter och medarbetare svarar mer än gärna på dina frågor. Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!