I vår blogg finner du kundreferenser, inspiration om framtidens städning och kunskap om hur du kan utveckla dina rengöringsprocesser och städleveranser.
CleanPilot Direct skapar värde för ledaren
Branschens bästa digitala verktyg ger ansvariga chefer och ledare data, insikter och överblick av pågående projekt i realtid.
Varför CleanPilot Direct?
Digitaliserad standard för alla rapporter
Komplett översikt av alla projekt
Stöd för optimering och förbättring
Enkel hantering av personal och resurser
INSTA800 – Kvalitetsarbete med förbättrad effektivitet och kontroll
Kontinuerlig dokumentation och förenklad kundhantering
Förenklad kommunikation med kunder och lokalvårdare
Lägre sjukfrånvaro
Översikt av extra arbete som faktureras till kund
CleanPilot Direct gör det enkelt att dokumentera och säkerställa bättre resurshantering och avvikelserapportering. Det minskar dessutom på sjukfrånvaron och förenklar kundkommunikationen.
Portalen ger cheferna en fullständig översikt
Med hjälp av CleanPilot Direct kan du som chef ge dina medarbetare bättre uppföljning, hantera frånvaro enklare och fördela arbetsuppgifter på ett bättre sätt. Realtidsuppdateringen av alla rapporter i portalen gör att du löpande kan analysera data och ta fram förbättringsplaner.
Möjligheten till smidig och effektiv dokumentation av lokalvårdarnas arbete och tilläggsfakturering gör avvikelsehanteringen i din verksamhet enklare. Här kan du dessutom definiera egna instrumentpaneler baserat på utvalda KPI:er för respektive städprojekt, inklusive slutförda uppgifter, avvikelser och INSTA-kontroller.
CleanPilot Direct skapar transparens och förtroende mellan kund och leverantör
Tack vare sambandet mellan CleanPilot Direct och Value, där kunder och leverantörer tillsammans tar del av dokumentation och realtidsrapporter, uppstår inte missförstånd eller oklarheter kopplat till arbetsuppgifter.
I portalen dokumenterar lokalvårdare kundens behov och ansvariga chefer eller ledare analyserar pågående projekt. Med hjälp av detta kan förändringar i arbetet göras för att öka kvaliteten i verksamheten och möta kundens förväntningar.
Resurssidor
-
Blogg
Har du frågor?
Våra experter och medarbetare svarar mer än gärna på dina frågor. Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!